Sama-sama kita menjaga kemudahan yang diberi untuk manfaat bersama.

August 09, 2011

Mr Simple.

Assalamualaikum and hi.

Before i get start to write,listen to this first.

haha cool isn't?

ok,lets begin.Since aku dah postkan lagu SuJu ni,my entry for today is about K-pop band.Im sure you all there know about K-pop.And im sure maybe some of you all must scream out loud when they see this boy band.so do i (but not reallyla).Dulu aku tak pernah tau pun pasal K-pop ni.Sampai aku pelik dengan orang-orang yang 'gila' K-pop ni.Because of this person,benda yang aku pelikkan tula jadi dekat aku.Sekarang aku dah jadi hantu K-pop LOL.Ni semua disebabkan aku nak melupakan seseorang.Aku fikir aku jadikan minat seseorang tu untuk aku lupakan dia,aleh-aleh terus jadi minat aku sendiri LOL.First music video yang buatkan aku 'teruja' ialah music video dari 2PM lagu I'll be back.Sampaikan aku pakat dengan kawan-kawan menari tarian I'll be back tu.LOL
Keterujaan aku sekarang semakin melarat bila aku mula tengok drama-drama korea.You name it,i've every single drama of korean HAHA.Daripada drama hingga ke reality show.My favourite reality show is Running Man.Memang tak kering gusi tengok cerita ni,serius sangat-sangat lawak.And of course sebab ada Song Ji Hyo.Haha

Sebelum aku tutup cerita aku,here it is my only one girl that i adore,

Bae Sue-Ji or Suzy.

So,thats all for today.Majula cerita korea untuk rakyat Malaysia.

p/s : tak salah kalau nak berhibur sebab Rasulullah SAW dulu pun berhibur juga.Tapi berhibur tu biarlah berpada-pada.Jangan sampai melalaikan kita untuk melakukan kewajipan dan tidak membuatkan aqidah kita terpesong.Berhibur dengan berhemah,fellows.Peace!

No comments:

Post a Comment